loading...
« گروه سرود مشکات »
Parsa بازدید : 5779 دوشنبه 07 آبان 1397 نظرات (1)

 

 

 

 

((متن سرود و فایل باکلام سرود در ادامه مطلب))

 

 

 

 

دوباره دست می زنم به آسمان

تمام نقشه های شوم دشمنان

به عزت و به حکم پاک رهبرم

سعود و صهیونیسم را به زیر چکمه می برم

 

دوباره من جان به کف به هر نبرد

به جنگ هرکه قصد خاک وخانه کرد

به خاک میکشم تمام خاروخس

به آتش زمانه میکشم به هر نفس

 

ایرانم به پای این حماسه میمانم

زعشق جاودانه میخوانم ایرانم

ایرانم کویر تو بهشت جان من

خروش نامت برزبان من ایرانم

 

همیشه من پا به پای رهبرم

بانگ حق را سر می دهم

میکشم خط حماسه با شجاعت

که تا آخرین نفس عشق شهادت

 

دوباره من جان به کف به هر نبرد

به جنگ هرکه قصد خاک و خانه کرد

به خاک میکشم تمام خاروخس

به آتش زمانه میکشم به هر نفس

 

ایرانم به پای این حماسه میمانم

زعشق جاودانه میخوانم ایرانم

ایرانم کویر تو بهشت جان من

خروش نامت برزبان من ایرانم

 

 

 

 

 

کاری از گروه سرود عاشقان ولایت یزد

 

 

 

 

 

 دانلود باکلام سرود: لیــــــــــــنک دانـــــــــــلود

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1397/08/08 و 17:02 دقیقه ارسال شده است

لطفا متن سرود رو بذارید.
پاسخ :

سلام. متن بارگذاری شد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
گروه سرود مشکات وابسته به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان تاسیس: 1396 برای دعوت از گروه با این آیدی ارتباط برقرار فرمایید: http://t.me/prsmi
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 2,562
  • بازدید کلی : 90,798